Toggle navigation
español
English
English
español
English
Login
Toggle navigation
Universidad Autónoma de Bucaramanga
View Item
DSpace Home
Trabajos de Grado
Facultad Ciencias Sociales, Humanidades y Artes
Licenciatura en Educación Preescolar
View Item
DSpace Home
Trabajos de Grado
Facultad Ciencias Sociales, Humanidades y Artes
Licenciatura en Educación Preescolar
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
El cuento como estrategia pedagógica para fortalecer los comportamientos prosociales en los niños y niñas de nivel preescolar
Share this
Citar documento
Citación
APA
IEEE
MLA
Chicago
Vancouver
Date
2015
Author
Medina Moreno, Bibiana
Patiño Ramírez, Yuly Andrea
Pérez Castellanos, Jenny Katerin
Piedrahita Fonseca, Leyla
Ruiz Parra, María Alejandra
Metadata
Show full item record
Palabras clave
Cuento en educación de niños; Métodos de enseñanza; Educación; Investigaciones; Análisis
Keywords
Fairy tale in childrens education; Teaching methods; Education; Investigations; Analysis
URI
http://hdl.handle.net/20.500.12749/901
Estadísticas Google Analytics
Collections
Licenciatura en Educación Preescolar
[128]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Documentary typology
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Documentary typology
My Account
Login
Statistics
View Google Analytics Statistics
Statistics GTM
View statistics GTM