Show simple item record

dc.contributor.authorMartínez Ojeda, Eduardospa
dc.date.accessioned2020-10-27T00:08:57Z
dc.date.available2020-10-27T00:08:57Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn2145-7190
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12749/8629
dc.description.abstractEn un inicio fue mi preocupación por integrar mi educación lo que me llevó a enrolarme en la Facultad, sobre todo por considerar que los procesos de renovación ocurridos dentro del nuevo orden lógico educativo van a altas velocidades y podía estar quedándome por fuera... Una vez adentro he comenzado a disfrutar los extensos campos que este nuevo paradigma educativo ha generado: cooperación, participación e inclusión de conceptos distantes que concurren desde muy variados ángulos geopolíticos e históricos. En lo virtual, cada alumno es un mundo lejano, más o menos a la distancia tempo espacial que podemos encontrar entre las ciencias aplicadas y las ciencias sociales... Sin embargo ese factor bajo estas circunstancias, las virtuales, se convierte en una ventaja poderosa gracias al enriquecedor contenido de los discursos y las particularidades estructurales en esta disciplina educativa.spa
dc.format.mimetypeapplication/pdfspa
dc.language.isospaspa
dc.publisherUniversidad Autónoma de Bucaramanga UNAB
dc.relationhttps://revistas.unab.edu.co/index.php/laterceraorilla/article/view/3092/2585
dc.relation.urihttps://revistas.unab.edu.co/index.php/laterceraorilla/article/view/3092
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
dc.sourceLa Tercera Orilla; Núm. 1 (2007)
dc.subjectLiteratura
dc.titleMi experiencia en literatura virtualspa
dc.title.translatedMy experience in virtual literatureeng
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.localArtículospa
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_7a1f
dc.subject.keywordsLiteratureeng
dc.identifier.instnameinstname:Universidad Autónoma de Bucaramanga UNABspa
dc.type.hasversionInfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.type.hasversioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersionspa
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessspa
dc.subject.lembPublicaciones seriadasspa
dc.subject.lembCiencias socialesspa
dc.subject.lembArte y culturaspa
dc.subject.lembInvestigaciónspa
dc.subject.lembInvestigaciónspa
dc.identifier.repourlrepourl:https://repository.unab.edu.co
dc.description.abstractenglishInitially, it was my concern to integrate my education that led me to enroll in the Faculty, above all because I consider that the processes of renewal that occurred within the new logical educational order go to high speeds and I could be running out... Once inside I have begun to enjoy the extensive fields that this new educational paradigm has generated: cooperation, participation and inclusion of distant concepts that concur from very varied geopolitical and historical. In the virtual, each student is a world away, more or less in the distance spatial time that we can find between the applied sciences and the social sciences... However that factor under these circumstances, the virtual, it becomes a powerful advantage thanks to the enriching content of discourses and structural particularities in this discipline educational.eng
dc.type.redcolhttp://purl.org/redcol/resource_type/ART
dc.rights.creativecommonsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia*


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia