Show simple item record

dc.contributor.advisorBenavides Campos, Julio Eduardospa
dc.contributor.authorPatiño Hernández, Paola Marcelaspa
dc.contributor.authorVergara Rueda, Marcia Carolinaspa
dc.date.accessioned2020-06-26T16:53:12Z
dc.date.available2020-06-26T16:53:12Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12749/738
dc.format.mimetypeapplication/pdfspa
dc.language.isospaspa
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/*
dc.subjectRestaurante McDonalds
dc.titlePosicionamiento de la marca McDonalds en los habitantes de cabeceraspa
dc.title.translatedPositioning of the McDonalds brand among the main inhabitantseng
dc.degree.nameComunicador Socialspa
dc.coverageBucaramanga (Colombia)spa
dc.publisher.grantorUniversidad Autónoma de Bucaramanga UNABspa
dc.rights.localAbierto (Texto Completo)spa
dc.publisher.facultyFacultad Ciencias Sociales, Humanidades y Artesspa
dc.publisher.programPregrado Comunicación Socialspa
dc.description.degreelevelPregradospa
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.type.localTrabajo de Gradospa
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_7a1f
dc.subject.keywordsSocial communicationeng
dc.subject.keywordsRestaurants, cafes, etc.eng
dc.subject.keywordsAdvertisingeng
dc.subject.keywordsBrand positioningeng
dc.subject.keywordsInvestigationseng
dc.subject.keywordsAnalysiseng
dc.identifier.instnameinstname:Universidad Autónoma de Bucaramanga - UNABspa
dc.identifier.reponamereponame:Repositorio Institucional UNABspa
dc.type.hasversioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersion
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessspa
dc.rights.accessrightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2spa
dc.relation.referencesPatiño Hernández, Paola Marcela, Vergara Rueda, Marcia Carolina (2012). Posicionamiento de la marca McDonalds en los habitantes de cabecera. Bucaramanga (Colombia) : Universidad Autónoma de Bucaramanga UNABspa
dc.contributor.cvlachttps://scienti.minciencias.gov.co/cvlac/visualizador/generarCurriculoCv.do?cod_rh=0000202517*
dc.contributor.googlescholarhttps://scholar.google.es/citations?hl=es#user=GY0x3fIAAAAJ*
dc.contributor.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9661-4351*
dc.contributor.researchgatehttps://www.researchgate.net/profile/Julio_Benavides_Campos*
dc.subject.lembComunicación socialspa
dc.subject.lemb Restaurantes, cafeterías, etc.spa
dc.subject.lembPublicidadspa
dc.subject.lemb Posicionamiento de marcasspa
dc.subject.lembInvestigacionesspa
dc.subject.lembAnálisisspa
dc.type.redcolhttp://purl.org/redcol/resource_type/TP
dc.rights.creativecommonsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia*


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia