Show simple item record

dc.contributor.authorGómez Uribe, Natalia
dc.contributor.authorMeneses Maestre, Luz Milagros
dc.contributor.authorParra Sánchez, Katherin Viviana
dc.contributor.authorRueda Hernández, Diego Mauricio
dc.contributor.authorMoreno Cano, Antonia María
dc.coverage.spatialSantander (Colombia)
dc.date.accessioned2020-06-26T16:53:03Z
dc.date.available2020-06-26T16:53:03Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12749/696
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/*
dc.titleLas estrategias de la comunicación interna como fuente generadora de valor en el caso de la empresa santandereana Iris Impresoresspa
dc.title.translatedThe strategies of internal communication as a source of value generation in the case of the Santander company Iris Impresoreseng
dc.degree.nameComunicador Social
dc.coverageBucaramanga (Colombia)
dc.publisher.grantorUniversidad Autónoma de Bucaramanga UNAB
dc.rights.localAbierto (Texto Completo)spa
dc.publisher.facultyFacultad Ciencias Sociales, Humanidades y Artes
dc.publisher.programComunicación Social
dc.description.degreelevelPregrado
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.type.localTrabajo de Gradospa
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_7a1f
dc.subject.keywordsSocial communication
dc.subject.keywordsOrganizational communication
dc.subject.keywordsCommunication in administration
dc.subject.keywordsInvestigations
dc.subject.keywordsAnalysis
dc.identifier.instnameinstname:Universidad Autónoma de Bucaramanga - UNAB
dc.identifier.reponamereponame:Repositorio Institucional UNAB
dc.type.hasversioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersion
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessrightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.relation.referencesGómez Uribe, Natalia, Meneses Maestre, Luz Milagros, Parra Sánchez, Katherin Viviana, Rueda Hernández, Diego Mauricio, Moreno Cano, María Antonia (2014). Las estrategias de la comunicación interna como fuente generadora de valor en el caso de la empresa santandereana Iris Impresores. Bucaramanga (Colombia) : Universidad Autónoma de Bucaramanga UNAB
dc.subject.lembComunicación socialspa
dc.subject.lembComunicación organizacionalspa
dc.subject.lemb Comunicación en administraciónspa
dc.subject.lembInvestigacionesspa
dc.subject.lembAnálisisspa
dc.type.redcolhttp://purl.org/redcol/resource_type/TPspa
dc.rights.creativecommonsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia*


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia