Show simple item record

dc.contributor.authorÁlvarez Gutiérrez, Claudia Marcela
dc.contributor.authorÁlvarez Santoyo, Juan Hildebrando
dc.date.accessioned2020-06-26T21:11:00Z
dc.date.available2020-06-26T21:11:00Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12749/2834
dc.description.sponsorshipUniversitat Oberta de Catalunya UOC
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
dc.titleEstrategias metodológicas para el uso de material educativo tipo software en el nivel de preescolar -grado cero-, para fortalecer el aprendizaje del proceso lecto-escrito desde un enfoque funcional en el colegio Carlos Vicente Reyspa
dc.title.translatedMethodological strategies for the use of software-type educational material at the preschool level -zero grade-, to strengthen the learning of the reading-writing process from a functional approach at the Carlos Vicente Rey schooleng
dc.degree.nameMagíster en E-Learning
dc.coverageBucaramanga (Colombia)
dc.publisher.grantorUniversidad Autónoma de Bucaramanga UNAB
dc.rights.localAbierto (Texto Completo)
dc.publisher.facultyFacultad Ciencias Sociales, Humanidades y Artes
dc.publisher.programMaestría en E-Learning
dc.description.degreelevelMaestría
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.type.localTesis
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc
dc.subject.keywordsEducation
dc.subject.keywordsEducational innovations
dc.subject.keywordsEducational technology
dc.subject.keywordsInvestigations
dc.subject.keywordsAnalysis
dc.identifier.instnameinstname:Universidad Autónoma de Bucaramanga - UNAB
dc.identifier.reponamereponame:Repositorio Institucional UNAB
dc.type.hasversioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersion
dc.rights.accesrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accesrightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.relation.referencesÁlvarez Gutiérrez, Claudia Marcela, Álvarez Santoyo, Juan Hidebrando (2012). Estrategias metodológicas para el uso de material educativo tipo software en el nivel de preescolar -grado cero-, para fortalecer el aprendizaje del proceso lecto-escrito desde un enfoque funcional en el colegio Carlos Vicente Rey. Bucaramanga (Colombia) : Universidad Autónoma de Bucaramanga UNAB, Universitat Oberta de Catalunya UOC
dc.subject.lembEducaciónspa
dc.subject.lembInnovaciones educativasspa
dc.subject.lembTecnología educativaspa
dc.subject.lembInvestigacionesspa
dc.subject.lembAnálisisspa


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/