Show simple item record

dc.contributor.advisorSuárez Arias, Rafael Enriquespa
dc.contributor.authorValenzuela Campos, Ledysspa
dc.contributor.authorVargas García, Yamilespa
dc.date.accessioned2020-06-26T21:01:57Z
dc.date.available2020-06-26T21:01:57Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12749/2443
dc.format.mimetypeapplication/pdfspa
dc.language.isospaspa
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/*
dc.titleProyecto de aula como estrategia pedagógica para fortalecer la comprensión lectora a través de herramientas virtuales en estudiantes de quinto y décimo grado de la Institución Educativa Técnica en informática María Montessorispa
dc.title.translatedClassroom project as a pedagogical strategy to strengthen reading comprehension through virtual tools in fifth and tenth grade students of the María Montessori Technical Educational Technical Institutioneng
dc.degree.nameMagíster en Educaciónspa
dc.coverageBucaramanga (Colombia)spa
dc.publisher.grantorUniversidad Autónoma de Bucaramanga UNABspa
dc.rights.localAbierto (Texto Completo)spa
dc.publisher.facultyFacultad Ciencias Sociales, Humanidades y Artesspa
dc.publisher.programMaestría en Educaciónspa
dc.description.degreelevelMaestríaspa
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.type.localTesisspa
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc
dc.subject.keywordsEducation
dc.subject.keywordsSecondary education
dc.subject.keywordsPrimary education
dc.subject.keywordsReading comprehension
dc.subject.keywordsTeaching methods
dc.subject.keywordsInformation and communication technologies
dc.subject.keywordsICT
dc.subject.keywordsTeaching
dc.subject.keywordsLearning
dc.subject.keywordsResearch
dc.identifier.instnameinstname:Universidad Autónoma de Bucaramanga - UNABspa
dc.identifier.reponamereponame:Repositorio Institucional UNABspa
dc.type.hasversioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersion
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessspa
dc.rights.accessrightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2spa
dc.relation.referencesValenzuela Campos, Ledys, Vargas García, Yamile (2017). Proyecto de aula como estrategia pedagógica para fortalecer la comprensión lectora a través de herramientas virtuales en estudiantes de quinto y décimo grado de la Institución Educativa Técnica en informática María Montessori. Bucaramanga (Colombia) : Universidad Autónoma de Bucaramanga UNABspa
dc.contributor.cvlachttps://scienti.minciencias.gov.co/cvlac/visualizador/generarCurriculoCv.do?cod_rh=0001429372*
dc.subject.lembEducaciónspa
dc.subject.lembEducación secundariaspa
dc.subject.lembEducación primariaspa
dc.subject.lembComprensión de lecturaspa
dc.subject.lembMétodos de enseñanzaspa
dc.subject.lembTecnologías de la información y comunicaciónspa
dc.subject.lembTICspa
dc.subject.lembEnseñanzaspa
dc.subject.lembAprendizajespa
dc.subject.lembInvestigacionesspa
dc.rights.creativecommonsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia*


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia