Show simple item record

dc.contributor.advisorAcuña Agudelo, María Piedadspa
dc.contributor.authorCarreño Dimas, Nayibe Eugeniaspa
dc.contributor.authorMogollón Mateus, Gladys Teresaspa
dc.coverage.spatialBucaramanga (Santander, Colombia)spa
dc.date.accessioned2020-06-26T21:00:43Z
dc.date.available2020-06-26T21:00:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12749/2207
dc.format.mimetypeapplication/pdfspa
dc.language.isospaspa
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleEstrategias pedagógicas mediadas por TIC para fortalecer la comprensión lectora en los estudiantes de los grados cuarto y octavo de la Institución Educativa la Libertad de la ciudad de Bucaramangaspa
dc.title.translatedICT-mediated pedagogical strategies to strengthen reading comprehension in students in the fourth and eighth grades of the Educational Institution La Libertad in the city of Bucaramangaeng
dc.degree.nameMagíster en Educaciónspa
dc.coverageBucaramanga (Colombia)spa
dc.publisher.grantorUniversidad Autónoma de Bucaramanga UNABspa
dc.rights.localAbierto (Texto Completo)spa
dc.publisher.facultyFacultad Ciencias Sociales, Humanidades y Artesspa
dc.publisher.programMaestría en Educaciónspa
dc.description.degreelevelMaestríaspa
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.type.localTesisspa
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc
dc.subject.keywordsEducationeng
dc.subject.keywordsReading comprehensioneng
dc.subject.keywordsTechnology in educationeng
dc.subject.keywordsEducational strategieseng
dc.subject.keywordsInvestigationseng
dc.subject.keywordsAnalysiseng
dc.identifier.instnameinstname:Universidad Autónoma de Bucaramanga - UNABspa
dc.identifier.reponamereponame:Repositorio Institucional UNABspa
dc.type.hasversioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersion
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessspa
dc.rights.accessrightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2spa
dc.relation.referencesCarreño Dimas, Nayibe Eugenia, Mogollón Mateus, Gladys Teresa (2017). Estrategias pedagógicas mediadas por TIC para fortalecer la comprensión lectora en los estudiantes de los grados cuarto y octavo de la Institución Educativa la Libertad de la ciudad de Bucaramanga. Bucaramanga (Colombia) : Universidad Autónoma de Bucaramanga UNABspa
dc.contributor.cvlachttps://scienti.minciencias.gov.co/cvlac/visualizador/generarCurriculoCv.do?cod_rh=0000841463*
dc.contributor.googlescholarhttps://scholar.google.es/citations?hl=es#user=jSRITKYAAAAJ*
dc.contributor.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-7731-5789*
dc.contributor.researchgatehttps://www.researchgate.net/profile/Maria_Acuna_Agudelo*
dc.subject.lembEducaciónspa
dc.subject.lembComprensión de lecturaspa
dc.subject.lembTecnología en educaciónspa
dc.subject.lemb Estrategias educacionalesspa
dc.subject.lembInvestigacionesspa
dc.subject.lembAnálisisspa
dc.rights.creativecommonsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International