Show simple item record

dc.contributor.authorPardo Palencia, Alberto
dc.coverage.spatialBucaramanga (Santander, Colombia)spa
dc.date.accessioned2023-08-01T14:10:19Z
dc.date.available2023-08-01T14:10:19Z
dc.date.issued2007-04-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12749/20917
dc.description.abstractDeterminar el impacto de la estrategia de aprendizaje basado en problemas articulado con la experiencia de aprendizaje mediado que tiene los índices de aprendizaje significativo en estudiantes de medicina del ciclo de ciencias médicas básicas.spa
dc.format.mimetypeapplication/pdfspa
dc.language.isospaspa
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/*
dc.titleImpacto de la incorporación de la experiencia de aprendizaje mediado a la metodología problematizadora en el logro de aprendizaje significativo en estudaintes de los priemros semestres de medicina de la UNABspa
dc.typeResearch reporteng
dc.title.translatedImpact of the incorporation of the mediated learning experience to the problematizing methodology in the achievement of significant learning in students of the first semesters of medicine at UNABspa
dc.publisher.grantorUniversidad Autónoma de Bucaramanga UNABspa
dc.rights.localAbierto (Texto Completo)spa
dc.publisher.facultyFacultad Ciencias de la Saludspa
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/workingPaperspa
dc.type.localInforme de investigaciónspa
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_18ws
dc.subject.keywordsBasic sciencesspa
dc.subject.keywordsMedical sciencesspa
dc.subject.keywordsSignificant learningspa
dc.subject.keywordsHigher educationspa
dc.subject.keywordsLearningspa
dc.subject.keywordsUniversity studentsspa
dc.subject.keywordsActive learningspa
dc.identifier.instnameinstname:Universidad Autónoma de Bucaramanga - UNABspa
dc.identifier.reponamereponame:Repositorio Institucional UNABspa
dc.type.hasversioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersionspa
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessspa
dc.relation.references,spa
dc.contributor.cvlacPardo Palencia, Alberto [0001338711]spa
dc.contributor.orcidPardo Palencia, Alberto [0000-0003-4011-4232]spa
dc.subject.lembEducación superiorspa
dc.subject.lembAprendizajespa
dc.subject.lembEstudiantes universitariosspa
dc.subject.lembAprendizaje activospa
dc.identifier.repourlrepourl:https://repository.unab.edu.cospa
dc.description.abstractenglishTo determine the impact of the problem-based learning strategy articulated with the mediated learning experience that has significant learning rates in medical students of the basic medical sciences cycle.spa
dc.subject.proposalCiencias básicasspa
dc.subject.proposalCiencias médicasspa
dc.subject.proposalAprendizaje significativospa
dc.type.redcolhttp://purl.org/redcol/resource_type/IFIspa
dc.rights.creativecommonsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia*
dc.type.coarversionhttp://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aaspa
dc.coverage.campusUNAB Campus Bucaramangaspa
dc.description.learningmodalityModalidad Presencialspa


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia