Show simple item record

dc.contributor.authorOrdóñez Gómez, Gonzalo
dc.coverage.spatialBucaramanga (Santander, Colombia)spa
dc.date.accessioned2023-05-10T15:36:31Z
dc.date.available2023-05-10T15:36:31Z
dc.date.issued1988-12
dc.identifier.issnISSN : 0121-3121
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12749/19891
dc.description.abstractEl presente artículo corresponde a la ponencia presentada por el profesor Gonzalo Ordóñez Gómez, psicólogo y candidato a Magister en Filosofía de la Universidad Nacional de Colombia, con ocasión de la 11 Jornada Pedagógica realizada por la facultad de Educación Preescolar de la Universidad Autónoma de Bucaramanga, del 17 al 21 de mayo del año en curso.spa
dc.format.mimetypeapplication/pdfspa
dc.language.isospaspa
dc.relation.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12749/19889spa
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/*
dc.sourceReflexiones. Revista de la Facultad de Educación. Universidad Autónoma de Bucaramanga ; Volumen 04, Número 07 (Diciembre 1988); páginas 16-20spa
dc.titlePanorama de la Pedagogíaspa
dc.typeArticleeng
dc.title.translatedOverview of Pedagogyspa
dc.publisher.grantorUniversidad Autónoma de Bucaramanga UNABspa
dc.rights.localAbierto (Texto Completo)spa
dc.publisher.facultyFacultad Ciencias Sociales, Humanidades y Artesspa
dc.publisher.programPregrado Educaciónspa
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/articlespa
dc.type.localArtículospa
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_6501
dc.subject.keywordsEducationspa
dc.subject.keywordsPedagogyspa
dc.subject.keywordsPresentationspa
dc.subject.keywordsPsychopedagogyspa
dc.subject.keywordsPhilosophyspa
dc.subject.keywordsChildren educationspa
dc.subject.keywordsThinkersspa
dc.subject.keywordsStudentsspa
dc.identifier.instnameinstname:Universidad Autónoma de Bucaramanga - UNABspa
dc.identifier.reponamereponame:Repositorio Institucional UNABspa
dc.type.hasversioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersionspa
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessspa
dc.subject.lembEducaciónspa
dc.subject.lembPedagogíaspa
dc.subject.lembPsicopedagogíaspa
dc.subject.lembFilosofíaspa
dc.subject.lembEducación infantilspa
dc.identifier.repourlrepourl:https://repository.unab.edu.cospa
dc.description.abstractenglishThis article corresponds to the paper presented by Professor Gonzalo Ordóñez Gómez, psychologist and candidate for a Master's Degree in Philosophy from the National University of Colombia, on the occasion of the 11th Pedagogical Conference held by the Faculty of Preschool Education of the Autonomous University of Bucaramanga, from May 17 to 21 of the current year.spa
dc.subject.proposalPonenciaspa
dc.subject.proposalPensadoresspa
dc.subject.proposalUtopíaspa
dc.subject.proposalEstudiantesspa
dc.type.redcolhttp://purl.org/redcol/resource_type/ART
dc.rights.creativecommonsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia*
dc.type.coarversionhttp://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aaspa
dc.coverage.campusUNAB Campus Bucaramangaspa
dc.description.learningmodalityModalidad Presencialspa


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia